SKANO LT mažmeninės skandinaviškų baldų prekybos tinklas Lietuvoje sėkmingai panaudoja sunkmečio suteikiamas galimybes ir augindama pardavimus atidarė dar vieną naują baldų saloną Vilniuje.
2009 metų birželio mėnesį atidarytas antras SKANO baldų salonas Vilniuje baldų ir interjero salone „Dalia“. Tai jau trečias naujas salonas, kurį SKANO atidarė per pastarąjį pusmetį. 2009 metų pradžioje buvo atidarytas naujas SKANO  baldų salonas Vilniuje interjero ir apdailos centre „Domus galerija“. Tuo pat metu buvo duris atvėrė naujas didelis baldų salonas Kaune, interjero dizaino centre „Artis“. Be minėtų baldų salonų Vilniuje ir Kaune SKANO dar turi baldų saloną Klaipėdoje, PC Arena, kurio taip pat laukia didelės permainos.
SKANO, skandinaviškų baldų mažmeninės prekybos tinklo prekinis ženklas, simbolizuojantis skandinavišką kokybę ir patikimumą, Lietuvoje pasirodė 2007 metų pavasarį, trijuose baldų salonuose stambiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.  Prabėgus 2-iems metams situacija rinkoje pasikeitė žymiai ir teko keisti ne tik kai kurių salonų buvimo vietas, ieškant labiau baldų stiliaus koncepcijai atitinkančių, bet ir keisti pardavimų politiką, kainodarą, personalo formavimo principus, klientų aptarnavimo kokybę, aktyvinti rinkodaros veiksmus ir į tai investuoti nemažai lėšų, norint būti matomu, girdimu ir jaučiamu rinkoje.

Įgyvendinus aukščiau paminėtas strategijas ir veiksmus, atslinkus į Lietuvą grėsmingai recesijai, SKANO pardavimai pradėjo sėkmingai augti, kai tuo tarpu vienas po kito baldų ir interjero salonai užsidarinėja, balansuoja ant išgyvenimo ribos. SKANO pardavimai per 5 šių metų mėnesius išaugo 20%, lyginant su atitinkamu 2008 metų periodu.

SKANO
tinklas Lietuvoje šiuo metu yra pokyčių stadijoje. Mat rinkos sąlygos generuoja sprendimus ieškant naujų būdų kaip atsirasti savo vartotojų akiratyje tinkamu laiku tinkamoje vietoje. Ketvirto prekybos salono atidarymas Lietuvoje suteikia galimybę klientams kuo mažiau vargintis ieškant  jau pamėgto lietuvaičių tarpe baldų prekinio ženklo SKANO.
Taigi, galima patvirtinti, kad “blogam pardavėjui, ir krizės trukdo…” O SKANO tinklui – tai naujų galimybių metas.
 
Lietuvos regiono vadovė
Vilma Karalienė-Kairaitienė